Salam pembuka bicara...

Salam pembuka bicara...

Sunday, March 27, 2011

Pantai lagi !!

Posted by Emiera Roselle at 11:39 PM


Hari Ahad 27hb Mac 2011 tempat kerja ayah ku iaitu Primary Horizon telah mengadakan Family Day di Pengkalan Balak..Walaupun sudah selalu aku ke sana namun hati ku tetap excited mau ke sana..kerna pantai merupakan destinasi yang paling menarik bagiku..bila melihat laut aku terasa tenang..air nya yang biru, huh sungguh menyamankan hati ini..aku berasa seronok sangat!!! 


Oyeah!! Aku dan adik2 ku mngmbil kesempatan ini untuk bermandi manda di laut itu..syok gler!! Sjuk air dia..walopun cuaca agak terik ari tuh..alhamdulilah kulit ku tidak terjejas..hehe..ade bnyk aktiviti yg diadakan mase ari tuh..namun aku paling suker aktiviti makan..haha..bnyk makanan dia..huhu..cedap2 llak tuh..de ayam bbq,,kebab,,tahu bako,,laksa,,nasi lomak,,kueh mueh yg sguh ceap,,bnyk lg laa..smpaikan hongeh laa ku dibuatkan nnyer..hehe..


memg besh sgt..tgok pulak teletah anak2 kecik kawan2 ayahku, lg laa mencuit hati ini..ade yg terlalu syok mndi pntai smpai kan name nyer dipanggil tuk amek adiah pun xmau g amek..haha..kalako la dak2 kck tuh..de yg cam upin ipin..comey2 sgt..geram aku tgok..aku dan adik2 kuu smpat jgek berposing2 amek gambo..haha nih laa dia..nk tgok?? Scroll laa ke bwh…































Lastly..pic nih kutujukan tuk owg yg aku sayangi..huhu..


0 comments:

Post a Comment

Wassalam

Wassalam
 

Cerita Hati Emiera Template by Ipietoon Blogger Template