Salam pembuka bicara...

Salam pembuka bicara...

Wednesday, March 23, 2011

Saya terpilih!

Posted by Emiera Roselle at 8:38 AM

Semalam aku ternampak kat facebook Razzi Rahman tntg Pencarian Bakat Baru VC "Rembulan Kesiangan versi baru" Ramai jgek yg terpilih ke semi final..penyertaan masih dibuka..aku yg tgh keboringan mencuba segala bende yg de dlm tenet nih..salah satu nyer ini laa..hehe..aku pun anta laa pe yg dia nak..gmbo ngn butir pribadi..dlm erti kate x de laa excited pun dgn bnde2 nih..sbb nye bkn bdang aku..haha...





Jeng! Jeng! Pagi td aku check emel aku tetibe aku trnmpk msj kat spam aku dr admin personnel..mesej aku sent smlm tlah pun di reply..kalo nk tau..Alhamdulilah..Aku terpilih untuk semi final watak Suraya dalam Pencarian Bakat Baru VC "Rembulan kesiangan versi baru" - Razzi Rahman tuh.. Undian akan bermula 1/4 nnt..huhu..x sangke nyer..




Jgn luper yer undi saye..

~1 APRIL nanti taw ~





Thank You!!!

0 comments:

Post a Comment

Wassalam

Wassalam
 

Cerita Hati Emiera Template by Ipietoon Blogger Template