Salam pembuka bicara...

Salam pembuka bicara...

Saturday, February 26, 2011

Yeah! hari terakhir ku menaiki bas...

Posted by Emiera Roselle at 6:53 PM

seperti tajuk di atas..
hari ini merupakan hari terakhir aku berulang alik dari
wisma mais ke unisel dengan menaiki bas..huhu...
jimat rm1 aku tuk sehari..
mulai senen aku akan berjalan kaki ke kelas...yeyeh!!
x perlulah aku berciap awl2 lg...suke nyer...
x perlulah aku berebut2 lg nk naek bas..
x perlulah aku melintas di dpn mc d tu lg..
dh laa bnyk sgt kete..berejam aku nk tgu tuk mlntas..aduyai..
ape2 pun sume nye ini dh berakhir..huhu..
x sabo nak dok umah bawu nih..
s0k papa n mama ku dtg..yeah!!
diowg nk transfer kan barang2 yg bnyk nih kat uma bawu ku..
untung nyer aku de parent bgni yg syg sgt pd ku..
i love u so much laaa...muahh!!
bye!! bye!! mais.....huhu.....




0 comments:

Post a Comment

Wassalam

Wassalam
 

Cerita Hati Emiera Template by Ipietoon Blogger Template