Salam pembuka bicara...

Salam pembuka bicara...

Sunday, February 27, 2011

Emiera sudah pindah...

Posted by Emiera Roselle at 11:23 PM

Cantik x umah nih?? huhu..

Itu uma bkn sy yg punyer..hehe..
Uma tu dpn uma aku..
Uma aku yg bwh nih..

x smpt nk capture penoh..batri dh kong..hehe..
Ape2 pun aku dh pndah dari wisma mais tuh..
Seronok gler taw…


Pagi td ibu, ayah dan adikku zima dtg cni..adikku tqa xdpt dtg sbb nyer dia de program di kolej nyer..sguh kecian..kte owg angkot barang2 ku yg bnyk itu laa..lepas tuh kami pergi kompleks pkns..jalan2..hoyeh2..seronok jalan bsme kuarge..rndu sgt pd diowg..makan2 kat sane..bli barang aku..bawu aku taw upe2 nyer oxy acne wash dh btuko wajah..bkn itu jer sgale pncuci muke dia dh diperbaharui..patot laa aku carik2 oxy yg wjh lame tuh xder..hehe..lps d teliti btol2 dia wane ijau lak label nyer..cam kat bwh nih..


Naper aku kai Oxy Acne Wash?? Sbb nyer kulit wajah ku terdedah kpd pimple..tp skang alhamdulilah smnjk aku gunekn dalacyn-t nih kulit wajahku dah berkurang pmple nyer..hnye tgl bks2 pmple yg susah tuk di tanggal..aduyai..cam ne yer?? ade x produk2 yg ley ilangkn bks2 pimple nih?? Kalo de bg taw laa yer..huh..


Kalo nak taw,,,bukan parent aku jer yg dtg taw..mak long, pk long, serta ank2 nyer emy dan fami jgek turut serta..kami btemu di kompleks pkns tuh..mreke pon turut g ke umah sewe bawu ku nih..hehe..bkn nyer aper laa..nnt senang kalo diowg nk mlwt atau nk amek aku blk..me kaceh sumer..untung nyer aku de kuarge bgni..hoho…



Malam ini malam pertama aku tdo di uma bawu..bilik aku master bathroom taw..huhu..jgn jelezz..tp agk kurg bersih blk dn bilik air nyer..buat aku kurang slese..mgkn dh d tglkn lame..tah laa..ape2 pon segala2 nye sudah aku kemas..bilik ini dh aku sapu dn mop..toilet dh aku sental sebersih2 nyer..buku2 dh di suson..pendek kate dh perfect..maka dpt lah aku tdo lene mlm ini..oyeah! tp uat smntara nih aku tdo seowg di bilik ni..kerna kwn ku seowg lg mungkin akn pndah jgek ke cni dlm mgu nih..make alkisah nyer,, untuk smntara wktu ini,,bilik ini ana yg punyer laa..hehe..


0 comments:

Post a Comment

Wassalam

Wassalam
 

Cerita Hati Emiera Template by Ipietoon Blogger Template