Salam pembuka bicara...

Salam pembuka bicara...

Monday, February 28, 2011

Sedetik Lebih

Posted by Emiera Roselle at 10:02 AM

Watch Anuar Zain - Sedetik Lebih in Music  |  View More Free Videos Online at Veoh.com


Skang ni aku sgt meminati lagu nih..sekali dgr aku rase xde pape..mgkin x mghayati lirik nye btol2..2kali dgr, 3kali dgr, bnyk2 kali dgr…wah aku rase lagu nih bezz sgt2..ari2 aku dngr..hehe..ok laa xnk citer bnyk..kpd cape2 yg lum nah dgr lg, dan kpd u all sumer, jum kte dgr same2..layaannn….

SEDETIK LEBIH
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu
..............

0 comments:

Post a Comment

Wassalam

Wassalam
 

Cerita Hati Emiera Template by Ipietoon Blogger Template