Salam pembuka bicara...

Salam pembuka bicara...

Sunday, September 26, 2010

Macam drama tv laa...

Posted by Emiera Roselle at 4:26 PM

Hari yang menyeronokkan ku...huhu...dlm pkul 2 lbh ptg td..aku tertidur..lalu aku pun dibawakan ke alam laen..di sana aku bersama2 Zulhuzaimy, Bront Palare dan Rozi Destiny..alkisahnya begini ya..

Zulhuzaimy..sweet kan..adik ku minat dia nih..ku pun same..hehe..


macam mane laa Bront Palare nih ley muncul dlm mimpi ku nih ye...hehe...
jgn jelez ye kwn2...


ni laa Rozi Destiny..huhu..

Aku tak berapa ingat sangat jalan cerita nyer taw..tp memg nmpk real laa mimpi aku nih..dlm alam nih aku di bawakan ke sebuah restauran pizza barang kali..cantik sgt restauran nih..rase nyer xde kot kat malaysia nih..dekoras dinding nyer yang amat cantik..terpegun aku saat itu..

Zulhuzaimy adalah pekerja restaurran tuh..Bront Palare tu rase nyer seperti owg jahat tp dh jd baek..Rozi Destiny tu aku jumpa dia kat uma..tp x taw laa uma sape..dia de bercakap dgn ku..tp x taw laa pe tah..dlm aty ku mase tuh berkate mungkin Allah nak menemukan aku dgn owg yg beriman dan baek spti nye..dlm mimpi tu jer taw..hehe..

Zulhuzaimy dan Bront Palare tu dlm alam ni suka kan aku..Seingat aku, aku melarikan diri dr Bront Palare..Sekali aku pun masuk laa restauran pizza tuh..Aku sembunyi di sebalik tingkapdlm restauran tu..Waktu tu aku sgt caamas tertengok2 kat luar takut2 de Bront Palare ngn sowg pmpn nih..xtaw laa pe sena nye cte dia..

Si Zulhuzaimy nih nmpk lak aku saat itu..Dia pun tegurlah aku dan bertanya sesuatu..namun aku rasa aku x jawap kot soklan yg ditujukan tu..Dia pun ajak masuk restauran tuh..spti nye aku dah lame x dtg restauran tu dan ketemu dgn nye..saat tu laa aku terpegun dgn kcntkn restauran tu..

Si Zulhuzaimy tuh ajak aku makan..tgh2 nk memilih mknn tu, tbe2 tnmpk ayah..tp ayah sibuk dgn keje sukarelawan dia..ayah tgh masukkan ais ke dlm cawan plastik bsame kwn2 dia..aku pun x pasti tuk pe..lps dr bi mknn tu, aku pun carilaa tmpt..tbe2 aku ternmpk pmpn td tu dok perhatikan aku di sebalik surat khabar yg di bacanya di atas meja mkn di restauran tuh..di meja yg berasingan pun same de owg yg dok perhatikan aku mungkin Bront Palare..aku pun x ingt laa..

Saat tu aty ku tkut sgt tp aku uat slmba jer jalan berlalu dr tmpt tu dn trus msuk ke satu ruang makan yg beralaskan karpet..tp pelik nya mane hilang nye Zulhuzaimy nih..ish2..

Lepas dr tu tbe2 aku de kat uma mane tah..kat ctu aku dibawakan ke ruang makan..Rozi Destiny tgh dok kat atas kerusi mkn tu..aku berdiri di hdpn meja mkn..saat tu la dia mngur aku sprti yg aku critekan td..hehe..

Lepas tuh abes kat ctu je rase nye cte tu..dah terjage lbh krg kol 3 lbih kot..haha..mimpi tu cam real taw..bezz nyer..jarang dapat mimpi cam gini..Lepas dr bbrape minit terjage dr tdo, abg syg aku kol..kate nye dia wndu kat aku..lagi la gembira n berbunga2 hati nih taw..hehe..syg sgt dia..

Lastly, rasanya aku faham mimpi nih...huhu...
- Sekian -







0 comments:

Post a Comment

Wassalam

Wassalam
 

Cerita Hati Emiera Template by Ipietoon Blogger Template