Salam pembuka bicara...

Salam pembuka bicara...

Monday, September 27, 2010

Hari Kecemerlangan FOB 2010

Posted by Emiera Roselle at 8:00 PM


27hb September 2010, 2.30ptg..Fakuti Perniagaan Unisel telah mengadakan Hari Kecemerlangan di Dewan Senat..Program ini adalah tuk memberi penganugerahan kepada pelajar2 cemerlang..Majlis penyampaian Anugerah Sijil Dekan Sesi 2/09/10 dan Anugerah Program Terbaik Fakulti Sesi 2/09/10...

Aku telah dijemput tuk menghadiri program ini..Berdebar juga laa ketika mahu mengmbil sijil tu..huhu..seb baek ler abg syg ku de..dia laa yg mmbri smgt pd ku wktu tu..Kalau nak tahu program aku laa yg mnjdi program terbaik fakulti..huhu..Diploma in Accountancy..yeah! x sangka nya..bangga taw..

nih antara yg aku terima..nnt aku msuk kan lg gmbr aku lak yg sdg mnrima nih k..arap2 gmbr yg di ambil oleh pihak admin tu ok..


Pertama kali aku terima award cam gni..tenkiu unisel...


ni laa sijil dekan yg aku terima..huhu..


aku dh last sem bawu laa FOB nih nak uat program cam gni..cedey nye la hai..ish2..xper laa..seb baek laa degree nnt aku study kat cni gak..mntk2 laa bnyak lagi prubahan yg akan ditunjukkan..barulah terasa bezz belajar kat cni..

Walau apa pun..
Thank you so much UNISEL..







0 comments:

Post a Comment

Wassalam

Wassalam
 

Cerita Hati Emiera Template by Ipietoon Blogger Template