Salam pembuka bicara...

Salam pembuka bicara...

Saturday, December 18, 2010

So Happy !

Posted by Emiera Roselle at 2:45 PM


Jalan2 kat UNISEL website…
tbe2 ku terpandang  kat information news..
terbace la pulak senarai nama pelajar yang 
berjaya mendapat tawaran pengecualian yuran..
wah! ati ku dh berdegup..
berharap nama ku tercalon sekali..
tgok2 kat bahagian Bachelor of Accountancy..
tbe2 ternampak namaku..wah! excited nyer ku…
sonok sangat..alhamdulilah..sem nih xyah laa bayo yuran..
doaku termakbul..pening ku memikirkan duet yuran tuk sem nih reda..
rezeki berpihak padaku..aku sungguh gembira..
ari sennen nih kne p admin amek surat tawaran tuh..
nk p awal ckit klas law laa..

Ermm..jalan2 kat student portal lak..
aduhai masalah la pulak..
ari tu aku tgok ok jerk kat registered course tu..
tbe2 ari ni aku tgok Kokurikulum x drop…
Principle of Finance ngn Business Law x add.. 
huh..ini yang aku x suke nih…
senen nih nk kne p jumpe Pn Aizam la pulak..
adoyai..satu2 masalah laa..ari tu aku dh uat dh sume tu..
arghh..pe laa masalah diowg nih..xreti baca agk nyer laa…
arap2 masalah tu dpt dslesaikan dgn baek laa..

Ok laa...Sekian tuk ari nih...







0 comments:

Post a Comment

Wassalam

Wassalam
 

Cerita Hati Emiera Template by Ipietoon Blogger Template