Salam pembuka bicara...

Salam pembuka bicara...

Friday, December 17, 2010

So Sad ....

Posted by Emiera Roselle at 5:50 AM




Hari yang menyedihkan uatku..ku telah dbri surat atas kesalahan tiada di unit smasa pemeriksaan dan keluar mlbihi kol 11 malam..sedih nyer..ble laa pulak aku uat cam tuh..3 ari dh aku menangis, jiwaku x tng sbb kan ini..smkn sepet dh mate ku ni..realiti nyer aku benci sgt2 dok kat ostel mais nih..mcm2 peraturan..dulu dok kat ostel bj sane, xde pun cam gni. Tenang jer jwa ku ni.


Member2 hosmet aku dh bgtaw dia yg aku tdo mase ari pemeriksaan tu..tp diowg x prasan catatan tdo tu bkn diletakkan pd nameku..sebaliknya name owg laen..name ku diletakkan catatan pergi kuar makan..arghh..itu bdk tu laa..bkn aku..adoyai..ni pun mgkn namaku diletakan pd blik laen..aku x phm laa..kalo aku salah blik, pd mule masuk aku kat cni msti laa bdk tu akn kate nih katil dia ke ape ke..ini tidak pun..pelik..pelik..pelik..pas tu akak waden yg sgt kerek tu kate awk uat je laa surat tunjuk sbb tu..pas tu tuko bilik ngn bdk tu..kalo dia xnk tuko gtaw dia.. arghh..ni 2 keje yg aku x suke..nk kemas2 brg blk..dh laa bnyk..dia ingt sng ke..adoy..tuko je laa name aku ngn dia kat dlm system dia tu..xley ker..ish..bkn nye uma laen pun..uma same jer..ape laa..nk uat surat lak..nih yg lemah..kalo surat cinta xpe laa gak..surat2 rasmi nih..adeh..nk mengarang nye lak..ayat aku dh laa mcm keling nih..bertrabur grammar nyer..tu laa dpt b jer mase spm..haha..lantak laa..aku uat jer..

Sok, kalo terjadi pape pd rekod  disipln aku kat unisel ni, aku nk saman bridge selection nih..padan muka dia..ee..geram betul..ni series taw..jage laa.. c u at court!


2 comments:

Hamiza Ridzwan said...

waduh mira..gawat ni..see u in court too! sabar k =)

Emiera Roselle said...

ye laa..ngah sabar nih...huh...cdey...

Post a Comment

Wassalam

Wassalam
 

Cerita Hati Emiera Template by Ipietoon Blogger Template